Tuesday 22 August 2017

Professione Forex Pareri Despre


PARERI Despre Teletrade In acest articol vom vorbi Despre backtesting. Backtesting-ul este o modalitate de Testare pentru strategie, data pe din trecut. Prin aceasta Testare poti sa iti Dai Seama cum s-ar fi comportat STRATEGIA in conditiile de piata existente la momentul respectiv. Vom prezenta, a continuare, cura Pasii trebuie urmati pentru un Rula manuale testarea aceasta. Primul consta pas in alegerea, de catre trader. un lasso di tempo-ului, mai esatto, un marimii perioadei pe cura vrei sa testezi STRATEGIA. va Traderul fondono cu aproximativ 5 luni in urma fata de momentul la cura se fac toate acestea, pe graficul din Platforma de tranzactionare. Traderul va Simula, astfel, tranzactionarea Reala. Mai departe, Acesta va avansa graficul cu Cate o Perioada, reprezentata printr-o bara, pe rand. Această etapa se poate realiza pe platforma MetaTrader prin apasarea tastei F12. In timp vero, traderul s-ar uita doar la bara din partea dreapta un graficului esatto ASA se va proceda si aici. Cum vezi unde: ai deschide poziţia, daca s-ar intampla in realitate atunci cand vezi un semnal de intrare, cura se AFLA in conformitate cu STRATEGIA ta. Traderul va Nota pretul de intrare SI fermare pe perdita-ul un caiet Sau intr-un Excel. Traderul va continua apasarea tastei F12 pana in momentul nella cura tranzactia stop loss loveste. Este importante ca, la finalizarea acestor Pasi, sa noteze daca un pierdut sau un castigat, gatto un DURAT SI alte lucruri Utile. Procedura va trebui repetata pentru intreaga Perioada analizata, pentru una elimina DIN calcul factorii intamplatori. Daca STRATEGIA s-a dovedit un fi profitabila la finalul backtesting-ului, traderul va trece la următoarea Etapa: testarea pe un cont demo, in TIMP reale. Contul demo este foarte util din mai multe motivo: AI sansa testarii strategiilor, antrenarii, analizarii oportunitatilor si altele. Avantajul este ca folosesti bani virtuali, fara sa inregistrezi pierderi reale. Ofera Brokerii conturi demo pentru simularea tranzactionarii, pe timp de Luna o Sau pe perioade nelimitate. Convinge-te ca strategiile Alese de tine sunt profitabile si ca iti VOR aduce bani in tranzactionarea Reala, alegand un cont demo pe o Perioada de timp nelimitata. Ultimul pas este deschiderea unui cont reale, Dupa ce STRATEGIA incercata pe contul demo s-a dovedit un fi eficienta. Urmeaza intocmai STRATEGIA testata, nu te LASA Prada emotiilor, tentatiei si lacomiei ori fricii. Acestea sunt sentimente, iar sentimentele nu sunt de folos in tranzactionarea pe Forex dimpotriva, iti VOR aduce numai pierderi. OData ce initiezi tranzactiile, este inevitabil sa nu SIMTI teama. Iti vor trece prin minte tot felul de intrebari, te vei Gandi mult, iar asta nu-ti va faccia Bine, CI te va dezarma. Un SFAT importante este sa nu schimbi Sau sa modifici STRATEGIA din Cauza fricii sau un dorintei de una faccia mai più bani. O strategie testata anteriore si profitabila este mai Sigura Decat ceva nou, netestat. Tranzactiile in centrelor cadrul Forex sunt axate in mare PE conceptul de Vanzare si cumparare de Valuta. Incepand cu ideea de cumparare, este pe aceeasi Concezione ca si cumpararea oricarui panino, o masina, o casa, o actiune, iar valoarea sa ar creste. Daca acel panino este vandut la un pret mai mare Decat cel de achizitie se Creaza un profitto. In tranzactionarea de Valuta sono loc acelasi lucru daca se cumpara perechea de Valuta AUDUSD si valoarea AUD (dollaro australiano) Creste Fata de USD (dollaro degli Stati Uniti) atunci se Vinde AUD Si Se Creaza un profitto. Un trader (comerciant) de Valuta in acea situatie ar cumpara AUD cat timp este in cretere si ar Vinde USD cura ar fi a scadere. Un Exemplu concret ar fi achizitia perechii AUDUSD la valoarea de 1,0615 iar perechea ar Creste la 1,0700 la momentul incheierii tranzaciei, profitul ar fi de 85 de Pip (percentuale in punti-cea mai mica unitate de masura in preturile de pe Forex ). Pe de altea parte da perechea ar fi crescut de la 76.28 la 76.50 atunci ar fi o pierdere de 22 de pips. In mare asa se poate profitto faccia prin vanzarea un Ceva ce nu apartine cura celui Vinde. Iar ca o concluzie daca se achizitioneaza o perche valutara si aceasta Creste tranzactia poate crea profitto. Daca perechea valutara scade, trnazactia poate crea profit. Like Questa differenza Krisler12 20 maggio 2010 De curand cineva mi-un dat un collegamento cu Situl Plus500, un site de punta forex cu ajutorul caruia puteti tranzactiona la bursa. Noilor Membri li sare da un fx de 50 RON cu pentola cura incepe sa tranzactioneze fara a avea nici un fel de depozit iniziale. Mi-am facut si eu cont si cum nu imi Veneau in cont ACEI 20RON am inceput, Dupa o zi (desi era vorba sa ii istante primesc), SA Le dau un e-mail. Am cautat si pe google Informazioni sulle EI SI am vazut ca mai sunt cura unii sunt nemultumiti din Cauza acelui fx neprimit. Unii fx primesc acel imediat ce si-au facut CONT (cazul prietenului meu). altii nu (meu cazul). Părerea mea este ca sunt niste oameni destul de seriosi desi mai sunt cura unii sunt nemultumiti. I-am contactat de mai multe ori cu anumite nelamuriri (chiar des) mi-au si nu blocat emailul Sau chestii de ASTEA. de Fiecare mi-au dati răspuns politicanti si fara intarziere. In Urma un emailuri doau (in primul nu am explicat Bine) sono PRIMIT si acel fx de 50RON cura pe il tot asteptam. Acum, cura e nelamurirea mea Cand scrii pe google 39Plus50039 automatico iti apare printre cautariel Cele Mai frecvente alaturi de cuvantul 39scam39 (s-ar calunniare 39teapa39 pe Romaneste). Am facut o cautare pe google de curiozitate sa vad ce se Zice Despre acest lucru. Printre Alte situri, iata ce am gasit: 2009/03/26, 12:11 Ciao a tutti i membri della forum. I vuole inserire avvertimento su Plus500 in modo che tutti sanno come si fanno affari. Ho iniziato ad operare circa 1 mese fa e depositato 380 euro con loro. Fino ad oggi ho fatto 1500 € di profitto, e ho cercato di ritirare 900 euro di mio profitto. Il mio account è stato chiuso e hanno rimborsato il mio denaro deposito al mio paypal (hanno cancellato tutto il mio profitto). Se hai intenzione di makeing profitto che non dovreste andare con questo mediatore disonesto. Avere una buona day33 Alta replica de pe acelasi sito: 2009/12/30, 15:31 ho provato a commerciare con loro ultimi 7 giorni. Essi non sono a buon mercato (2 pips EURUSD 4 GBPUSD ufficialmente) ma spreds sono allways 1 pip superiore perché vicino sempre la vostra posizione 1 pips inferiore allora il prezzo indicato sulla piattaforma. Cercherò ora di ritirare i miei soldi e chiudere conto ci Non sono una società seria Acuma, va Dati Seama ca nu ii pentola Contacta PE ei pentru Problema asta ptr. ca normale ca isi vor tine partea Sau pur si simplu nu imi vor raspunde Sau ma vor bana si nu vrea acest lucru din momento ce nu am avut nici o Problema cu ei pana acuma. (SI nici acum nu am nici o Problema). Am facut acest argomento ptr. ca cu nu prea 50RON ai ce actiuni sa cumperi si sa mai trebuie depui tu de la tine din buzunar. Totusi din momento ce am gasit acetse lucruri pe rete sunt cam ingrijorat, imi este frica sa nu cumva sa depun bani de la mine DIN buzunar si in cazul nella cura castig Ceva bani seriosi de pe urma tranzactionarilor sa imi stearga contul si sa ma lase cu ochii in soare. 1.CE STITI Despre acest sito. 2. Ati tranzactionat cu EI. 3.Va da Voie sa retrageti pe carta doar Sume de ASTEA mici Sau va da voie si Sume mai Importante. Cu alte cuvinte: banii ASTIA circula si intr-un sens SI in celalalt Sau numai de la tine la EI Este adevarat ce Zice ala cura pe l-am citat eu mai sus din forumul respectiv Multumesc anticipat 33 PS: Este posibil sa pierzi la situri de ASTEA de punta forex mai mult Decat AI in cont. Nu come vrea sa stau a tamburo de pe Urma un 50-60RON. Ce Alte situri serioase gen forex (de pe cura ati si SCO Sume Importanti de bani cand ati castigat) STITI. Come Questa differenza KLMN 20 Maggio 2010 M-am Nuova Registrazione si eu acolo. In prima zi am jucat doar dimostrativi, unde am pierdut din din quotbaniiquot cont. Un doua zi SI a Treia zi nu am Mai Putut intra sau un fost vreo eroare de conectare. In ziua imediat urmatoare mi-au dat Voie sa intru doar pe bani Reali, dar in cont ERAU 0 Lei PTR ca nu am alimentat contul. Parca m-ar fi restrictionat sa joc pe bani Reali, cu alte cuvinte nu imi mai dau voie sa joc pe demo. De-a lungul timpului am Mai deschis si Alte platforme forex, dar nu am Mai Patit asa Ceva. Puteam STA SI luni bune cu cont demo. Come Questa differenza whitewolf 21 MAGGIO 2010 Plus500.ro si iforex. ro (ca tot VAD reclame cu EI in continuu) sunt niste brokeri mici. Părerea mea e ca sunt niste smecherasi cura s-au gandit ca Romanii pun botul la orice cand vite vorba de bani. Te atrag cu conturi demo (eventuale presupusi Bani reali pe nu cura i-ai scoate niciodata daca ai castiga), iti explica cum poti faccia intr-o luna profituri de 200 si Alte miraje atragatoare. Eventual, cum Zice KLMN te lasa sa tranzactionezi pe demo un pic sa Dai de Gust, Apoi te obbligo sa Treci pe reale. Sfatul meu este sa mai stai pe demo un pic :), dar daca tot vrei sa intrii cu bani Reali, nu te LASA influenta de aia cura 50RON ti-i dau. Incearca cu ONU mediatore serios (USA. IBFX). (Elvetia: sau migfx migfx. ch). (Cipru FxPro -. Sper sa fie seriosi chiar daca sunt in Cipru), oanda (personal nu-mi luogo platforma lor dar sono auzit de Bine de EI), (forex - sunt foarte Vechi, presupun ca si seriosi) Ti piace questa differenza KLMN 21 maggio 2010 din De astazi pot nou intra pe cont demo. Probabil ca au fost Ceva probleme de conexiune, Sau Platforma lor nu permitea un Numar mare de utilizatori pe cont demo. Pai cum vite asta. Daca fac un milione di dolari, sperma o sa ii Scot de la EI Inca Ceva: se poate sa pierzi mai più bani Decat AI in cont Mai sus am vrut sa spun ca nu poti scoate mai putin de 42 de euro. poate in Romania si Limita este mai mica. din momento ce fxul este mai microfono. Nu poti sa pierzi mai più bani Decat AI in cont. in momentul nella cura nu poti acoperi pierderile se Inchide automatico poziţia. A cura di tiberiusss, il 23 maggio 2010 - 23:56. Come Questa differenza barboso 25 Maggio 2010 fxul e valabil si pentru alte tari dar vad ca in Romania este de 50 ron. in Spania este de 25 de euro. Eu sono aflat de ei pe un forum Spaniol. Un forumist un ajuns sa faca cele 60 de puncte SI 80 de euro. din cura un SCO 42 €. suma minimi cura se poate retrage. Pai cum vite asta. Daca fac un milione di dolari, sperma o sa ii Scot de la EI Inca Ceva: se poate sa pierzi mai più bani Decat AI in cont Scuza-ma, tu nu FACI diferenta dintre minim si Maxim. dar deja iti FACI probleme ca nu-ti vei putea retrage milionul de dolari castigati din fxul de 50 ron 33. Come Questa differenza Costelinho10 14 Giugno 2010 si pana la urma poate spune cineva daca Plus500 este de incredere nu de alta da sé mi pare Mai usor de utilizat softul Acela cura IL au Like This differenza Krisler12 15 Giugno 2010 si pana la urma poate spune cineva daca Plus500 este de incredere nu de alta da mi se pare mai usor de utilizat softul Acela cura il au I-am contactat prin-mail SI pana la Urma mi-au fx dat acel. Nu iti ins pot raspunde la intrebare ptr. ca deja am pierdut banii aceia. La intrebarea asta trebuie sa iti rspunda cineva cura un bagat bani dar un SI SCO bani de la EI. Come Questa differenza emrares 8 lug 2010 Am si eu o intrebare pentru CEI cura se pricep. Pe pagina celor de la Plus500 scrie Leverage ridicat - pn la 1: 100 Ce inseamna - gt quotLeverage ridicat - pn la 1: 100quot. Come Questa differenza barboso 16 luglio 2010 Pt. Fiecare leu al tau ei quotte crediteazaquot cu alti 99, pt. un tranzactiona daca intrebi asa ceva cred ca e prematuri pt. tine sa intri pe Forex - ai Esercitazioni explicatii pe rete, de Exemplu pe BabyPips, Sau, daca preferi romana, parchi ERAU si pe infobursier. ro niste Esercitazioni. Come Questa differenza adyjhonny 23 Gennaio 2011 salut. tranzactionez de 8 luni la Plus500 - referitor la fxul de 50 lei nu prea ai di ce faccia cu EI - ACM depinde eu de es: am fac cu cei 50 lei 270 lei (bani facuti in 2 Zile) si i-am pierdut pe Toti in 4 zile pe EURUSD n-am stiut cand sa ma opresc - cu retragerea la fel f seriosi de es: am facut cerere de retragere Vineri Seara gtgtduminica Seara mi-a fost aprobata de catre EI si ACM depinde de Metoda de retragere de ex eu am VisaElectron si dureaza 2 zile jumate gtgtmiercuri pana a Ora 12:00 Ai banii in cont - cea mai mare retragere un mea un Fost de 700 lei (la fel Vineri cerere miercuri am avut banii) Ti piace questa differenza relusoricelu 25 GENNAIO 2011 VA salut am facut o retragere prin aceasi Metoda ca si adyjhonny in 13 - ian-2011 SI inca nu am PRIMIT bani. adyjhonny te rog Daca ai posibilitatea si buna vointa sa atasezi o Dovada din schermo delle Nazioni Unite gli extra de cont Sau din istoric MONETARI cont Plus500 astfel cele spuse de tine ar deveni mult mai Avand credibile nei dati Vedere la cura te-ai Nuova Registrazione pe acest forum Like This a differenza florinbuda 3 febbraio 2011 si eu joc de Ceva vreme cu Plus500 - pentru ca sono o interfata simpl - sono ncarcat bani cu cardul si i-am trasferimento retras prin bancar si un functionat quotusorquot cu probleme: 1) m-am mai trezit cteodat cu CTE o tranzactie nchis, tranzactie pe cura nu sacco MNA n FOC dar sunt foarte foarte Sigur c n-am nchis-o eu 2) n loc s-mi ia de pe carta 500 de RON CND sono pus iniziale mi-au lut 520 RON SI CND am retras 1.000 RON mi-au dat doar 970 RON - o diferent de 50 de RON cura pe nc n-am lmurit-o (3) pe fxul de 150 RON cura mi L-au oferit cu Atta generozitate. NTR-o zi un disprut DIN cont fr nici o URM. ) PS: si la mia retragerile au mult DURAT, dar asta n-o considerare o problema cura di florinbuda 03 Febbraio 2011 - 16:48. Come Questa differenza relusoricelu 19 Feb 2011 AM RETRAS PRIN MONEYBOOKERS. SUNT OK. Plus500 AM RETRAS PRIN MONETBOOKERS SUNT OK Plus500. PLUS500 OK. AM RETRAS PRIN MONEYBOOKERS VA salut am facut o retragere prin aceasi Metoda ca si adyjhonny in 13 - ian-2011 si inca nu am PRIMIT bani. adyjhonny te rog Daca ai posibilitatea si buna vointa sa atasezi o Dovada din schermo delle Nazioni Unite gli extra de cont Sau din istoric MONETARI cont Plus500 astfel cele spuse de tine ar deveni mult mai Avand credibile nei dati Vedere la cura te-ai Nuova Registrazione pe acest forum AM REUSIT SA Retrag PRIN MONEYBOOKERS SUNT OK Plus500. Come Questa differenza Kuka2 5 Apr 2011 Exista posibilitatea sa pierzi mai mult Decat IA in cont Sau pentola sa pierzi massima gatto Ai incarcat contul

No comments:

Post a Comment